Про те, що можна зробити цією комбінацією - можна знайти дуже дагато інформації. А ось ще один варіант:
Клас Fog, основні функції (я ще не знаю, як сюди правильно вставляти код):
private function _doMagic(event: Event): void {
_canva.lock();
_drawBMPD();
_drawLines();
_smooze();
_canva.unlock();
}
private function _drawBMPD(): void {
_val += 0.5;
_pointOffset1.x = _val;
_pointOffset2.x = _val * 0.1;
_deformationMap.perlinNoise(_middleWidth, _middleHeight, 3,
6456, true, true, 2 | 1,
false, [_pointOffset1, _pointOffset2, _pointZero]);
}
private function _drawLines() : void {
varline : Line;
for(var i: int = 0; i < lines.length; i++) {
line = lines[i];
line.draw();
_canva.draw(line);
}
}
private function _smooze() : void {
_canva.applyFilter(_canva, _canva.rect,
_pointZero, new BlurFilter(3, 2, BitmapFilterQuality.MEDIUM));
_canva.applyFilter(_canva, _canva.rect,
_pointZero, new ColorMatrixFilter([ 1, 0, 0, 0, 2,
.004, 1, 0, 0, 1,
.003, 0, 1, 0, .5,
0, 0, 0, 1, 0]));
}
Основна частина функціїї draw класу Line:
for(var w: int = 0; w < _deformationMap.width; w++ ) {
_value = _deformationMap.getPixel(w, _yIndex) * 0.00001;
graphics.lineTo(w * _scaleMapX, _value * _scaleMapY);
}
Але ж ресурси воно їсть... ух)
ВідповістиВидалитиОфтоп
ВідповістиВидалитиПлін, мало того що іде на жж для підтвердження, так ще й капчу пропонує, після якої знов іде на жж для підтвердження.
Блогспот)
та ну, як для флешу це ще нормально їсть. у мене всього 10% проца.
ВідповістиВидалитида, ця штука зроблена ще досить таки легкою як для флеша на такий ефект - я з нею проморочилась довго на цей рахунок.
ВідповістиВидалити