Дійшли нарешті руки завести свій технічний блог, як-не-як.
Все-таки, 7 років в ІТ, немалий досвід в флешкоданні на не самих маленьких проектах - пора б і досвідом ділитись ))
Буду тут писати, мабуть, елементарні речі, з помилками і боянами. Але часто стикаюсь з людьми, які не знають і цих елементарних речей (особливо багато у флеші людей, які ніколи не працювали на більш-менш навіть не великих, а хоч середніх проектах, і попри високу кваліфікацію і наявність таланту, зіткнувшись з великим замовленням, його просто валять). А мої помилки, сподіваюсь, мудрі люди виправлять і підкинуть додаткову інфу ;)
Чому "ActionScript's Anatomy" - не було часу довго думати над назвою. Люблю відпочивати мізками, дивлячись серіал "Анатомія Грей". Писати буду про програмування на ActionScript. От і вийшла анатомія екшинскрипта.
"Чому українською мовою?" - питання, на яке буду відповідати матом. Ви чому говорите/пишете своєю мовою? - мабуть тому, що ви все життя цією мовою спілкувались, тому що ваші батьки нею спілкувались. Чому тоді, по-вашому, в мене інші причини використовувати мою мову? Якщо у вас є якіс ідеологічні пояснення використання людьми тої чи іншої мови - то мабуть, вам просто не сюди. Тут буде текст про програмування для платформи Adobe Flash, а не ідеологічні дебати. Піс =)
"Чому дівчина - і програміст?" - ще одне питання, яке надоїло до оскоми. Тому-що через ці ваші довбані стереотипи мені, щоб пробитись, прийшлось дуже важко. І багато моїх однокурсниць, які однозначно мають талант, пішли в тестери, тому що в програмісти пробитись було нереально. Зараз з цим вже легше - величезна потреба в спеціалістах виправила клепки роботодавцям і вони тепер вдивляться на мізки, а не на стать.
Хто я? Мій лінкедін: http://ua.linkedin.com/in/svitovyda/
З флешем знайома ще з універу (львівський Франка, прикладна математика та інформатика, а спеціальність нам в дипломі написали - "математичне та програмне забезпечення проблемно орієнтованих систем"). Писала ним (AS1) курсак, а потім і диплом.
Програмувати взагалі почала з калькулятора МК-60 )))) - десь в класі 8му. В школі кодала на старенькому доброму Pascal. В універі років так 4 інтенсивно вчили C++ (і навіть Delphy пройшло мимо мене - ми .вчили Borland C++ Builder).
Під час і після універу пішов комерційний досвід: PHP+MySQL, J2ME, Python+Cheetah, флеш попадався не часто. Був на старті немаленький флешовий (AS1) портал, який, нажаль, так і не запустили (менеджити флешові проекти у нас мало хто вміє - про це якось буде окремий пост) - а проект, як для AS1 крутий: багато анімації, звуків, всі дані (в т.ч. дворівневе меню) - динамічні, логування, перегляд своєї папки у вигляді дерева і скачування документів звідти. Далі був неглибокий, але на досить великому проекті, флексовий досвід. Потім був дуже крутий (як на мене) проект (AS2), в якому ми робили частину комерційного кравлера (гуглера) для динамічних swf: мій код "на льту" інжектали в досліджуваний мувік, він там пробігався по всіх об'єктах і їх кадрах різними проходами, емулював дії користувача і передавав всі дані, які знаходив, назовні.
Далі пішли трошки казуальних іграшок, перехід на AS3, і вже куди більші проекти. На приклад цей: http://www.kpmgallery.com/Flash/ (там залогінитись під адміном, можна все-все-все редагувати: і поверхи додавати і план кожного поверха, і картини/шпалери/меблі-декорації/рамки заливати, і описи експозицій/картин/художників/новин/статей редагувати, і в 3д режимі розвішувати/видаляти/ресайзити картини, підбирати їм рамки, міняти шпалери/підлогу/плінтус/стелю і т.д. і т.п.)
Зараз я працюю над проектом, бета якого запуститься тут: http://innebula.com/ (хто хоче стати бета-тестером - пишіть).
Мій неробочий блог - жж-шка: http://svitovyda.livejournal.com/ (там про мене, коня, собаку, акваріум та інші мої "дуже локальні" новини). І ще є гуглівський бузз.
В наступних постах віддзеркалю все, що писала там на робочу тематику, і далі буду старатись регулярно наповнювати.
А я не хочу читати украiнською мовою блог про американську компьютерну систему
ВідповістиВидалитиПробачте панове!
ну кагбе... а хто заставляє?
ВідповістиВидалитиМне пофиг на каком языке(я и китайцев через translate.google.com читал), сам факт открытия такого блога уже клёво. Жги!
ВідповістиВидалитиПоздравляю.
ВідповістиВидалитиУдачи в ведении блога. Мне на свой времени не хватает, да и писать лень.
Миру не хватает женщин-программистов, а особенно таких которые пишут на ActionSript.
Вообще действительно программистов на ActionScript очень мало.
Так, дуже цікавий стиль і главноє всьо по болючих проблемах.
ВідповістиВидалитиЧитаю з задоволенням!
бгггг =) я помню собеседовал тебя как-то =) ты даже строку не смогла поинвертить и расстояние между точками подсчитать, а переоценка собственных сил просто фантастическая и феерическая =) лучше конечно не пиши сюда =), мой тебе совет: лучше сходи на манюкьюр, там в солярий, ояебу =) но, вообщем все растут =) может я не прав, конечно =)
ВідповістиВидалитину... всяке буває. на співбесідах, взагалі-то народ себе далеко не так проявляє, як в звичайних умовах. мене на більшості співбесід ковбасить непадєцкі. але бувають і співбесідники такі, з якими непросто спілкуватись - і можливо це і добре, коли з ходу люди, які ймовірно не уживуться зразу не знаходять спільної мови.
ВідповістиВидалитиі деколи коли просять порахувати відстань між точками впадаєш в ще більший ступор, до речі, ніж якби спитали щось дійсно складне.
про переоцінку - я себе оцінюю по зарплаті, яку мені платять. реальну, вже не перший-другий-п'ятий місяць, і не за манікюр (такі суми за такий манікюр точно не платять).
можливо реальної моєї кваліфікації вона не відображає, але раз ці гроші мені виплачують - значить я їх фірмі відбиваю. а всі решта "відгуки" мене смутно цікавлять.
взагалі за манікюр дякую - але якось сама розберусь, мене більше похід в гори/на конюшню і т.п. цікавлять
читати мій блог нікого не заставляла, висєри ради висєру буду терти, хочете обісрати по ділу (суті постів тобто) - велкам.